Chicka-bao-waow!

Har rullat in hur många kommentarer som helst nu, många frågor till frågestunden! Hur glad som helst idag :D
Fråga på mera, ska bli många frågor nu :D Har fått många tips och knep nu för att få mer kommentarer och framförallt mer besökare till sin blogg, så jag ska börja göra dom tipsen nu för att kanske hamna ett snäpp högre här i "bloggvärlden"! ;)

Fixade klart två designer igår, rätt nöjd faktiskt om man för säga det själv :) Jag sa till min pappa igår att jag skulle vilja ha en egen dator som jag kunde spara alla bilder på och såklart sitta vid. Samtidigt berättade jag att jag fixar bloggdesigner till dom som vill ha, gratis. Då föreslog han att jag skulle börja ta lite smått betalt för en header/design, vad tycker ni om det? Ifall jag börjar ta betalt och kanske lottar ut en gratis design då och då, som en tävling? :) Skulle det vara bättre eller sämre? Isf, varför? :) Vill ha era svar nu!

Förresten, har firat min lillebror idag som fyllde hela 10 år! Han fick ett Kinect till vårat Xbox så nu ska vi spela hela natten lång, haha. Skämt åsido!

Ha en underbar kväll, och återigen tack för alla kommentarer och komplimanger! Fortsätt så, ni är guldvärda allihopa! :love:

/Ebba

Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Önskar dig en fortsatt bra tisdag :D

2012-04-17 @ 20:14:17
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0