Dag 01 – En nytagen bild på mig & 10 sanningar om mig.

Den nyaste bilden jag kunde hitta!



• Varje gång jag går in för portdörren så öppnar jag båda mammas och pappas brevlåda.

• Mitt hår växer bokstavligen som ogräs.

• Jag äger endast ett par jeans.

• Jag tillbringar mer tid i stallet än i skolan.

• När jag var liten så lurade mamma mig att om jag inte tvättade håret med balsam så gick håret inte att borsta ut från alla tovor, och jag hatade att borsta håret + att jag var håröm.

• Jag har haft min blogg i snart 1 och ett halvt år!

• Jag sover med duntäcke året om.

• Jag har F (samma sak som IG) i några ämnen.

• Jag har aldrig pussat/kysst/hånglat med någon, jo. Jag har pussat min kompis.. haha!

• Jag läser ca 20 bloggar varje dag. Såsom Ponnysanning.se, Ztreliin.blogg.se, Dressyrmupparna.se, Johannagrant.se, Splach.blogg.se, Fotografamandi.blogg.se, Nellieberntsson.se, Dropp.blogg.se och många fler!


Sådär! :D

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0