dåligt från min sida

Okej, nu har det varit riktigt dålig bloggning från min sida. Det ska ändras! Men inte just nu, för jag ska sova.. är skit trött. Sov endast 4 timmar inatt så ska bli skönt att sova uuuut :D


Kortfattat från igår och för idag: (ps. taget från min facebook status.. hihi)

Sitsträning på Flanken (Flank, Jojos storhäst) för Jojo igår, oherrejisses vad jobbigt det var, men sjukt bra träning.
Idag har jag skrittat en sväng på Mynte med Jessica, vi red in en liten bit i samhället. Jag säger bara en sak, vilka epa-idioter det finns..
Förövrigt var det hur mysigt som helst :D


Orkar inte skriva hur mycket som helst, kan knappt skriva ord.. blir bara fel hela tiden. Nej, nu ska jag sova, känns att det behövs nu! Goodbye på er :D

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Astrid

Läs din hotmail :-)

2012-04-07 @ 12:50:17
URL: http://astridelisaberhnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0