Godmorgon

Nu har jag för en stund sen vaknat. Låg och drog mig två timmar i sängen, vaknade klockan åtta :O
Idag händer det inte så mycket, ska träna på Boggie klockan ett och innan dess så ska jag träna på "so-provet" imorgon. Kommer gå bajs för jag har ju tränat såå mycket..

Bloggrekord igår, ni är bäst! :D Nu fattas bara dom där kommentarerna ;)

Mår rätt bra, men har ångest över skolan. Alla j*vla prov, i nio veckor till. Håll ut, sen är det sommarlov! Wii :D
Nej men seriöst, jag får ångest över att jag inte kommer klara mig, kanske ett E i åttans slutbetyg. Tänker varje dag, hur f*n ska jag klara nian!? Dumma Gud som gav mig denna hjärna..
Men jag SKA klara det, men jag har FORTFARANDE ångest. Nej Ebba, sluta tänk så. DU SKA KLARA DET!



Kan inte sluta tänka på dig..
:love:

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0