Hästar och vänner ♥

Idag blir det en bra dag! För idag ska jag nu snart åka upp till stallet, mocka + fixa mat och vatten åt Boggie, rida Boggie och Mynte och sen ska jag möta upp mina underbara vänner och sova med dom. Har inte träffats på hela lovet :(
När jag ska rida Boggie så tänkte jag träna på ett mönster Petter visade mig förr-förra gången jag tränade (tror det var ett reining-mönster) så jag får haj på det där, det är rätt svårt, men det går.. om man vill!
Sen så ska Mynte få sig en barbacka skritt tur idag. Bara mys ♥

Innan jag åker till stallet ska jag även plocka ur och i diskmaskinen och städa upp på mitt rum, ser ju ut som gud vet vad.

Ha en bra dag alla läsare! För det ska jag ha ;)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0