Hey Yeah, !

Funderar skarpt på att byta bloggdesign till något lite vårigare/somrigare, känns ju lite mer uppiggande då!

Ska leta upp smaskiga bloggtävlingar nu, och delta i alla, så får vi se om jag vinner något. Har aldrig gjort det trots allt, men man vet aldrig.. turen kan vända!

Idag blir det kanske att jag ska rida på Boggie, vi får se hur det blir. Sen har jag Mynte tor-fre-sön-mån, så då blir det skritt tor-fre och vila söndag eller måndag. Vi får se ;)

Hej då med er! Ge gärna lite tips på vad jag ska skriva, känns som om mitt liv inte är så intressant längre! Kom med fööörslaaag :D

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Ronja Frans

undrar bara vilket program du gör alla dina headers i? gillar dom skarpt!

2012-04-14 @ 11:54:38
URL: http://ronjaopedro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0