KLAD CHEY!

Möttes av fina kommentarer och BLOGGREKORD nu när jag loggade in. Tack! NI ÄR BÄST ♥
Varje gång ni skriver en kommentar, så svarar jag i en kommentar på eran blogg om ni har skrivit in en bloggadress. Men om ni är anonyma så svarar jag i ett inlägg här på bloggen. Oftast ;)

Vad sägs om en frågestund? Skulle vara kul att ha en? Om jag fixar en frågestund, lovar DU att skriva frågor då?



Idag har jag varit i skolan, chill hela dagen lång. Inget speciellt, en helt vanlig onsdag bara :)
När jag har skrivit färdigt ska jag byta om och fara upp till stallet för att vara med Erica där, hon ska rida och så ska vi fixa o så.

Fått in ännu en designbeställning, så glad över att ni vill att just jag ska fixa eran design och att ni tycker att dom är fina och så. Det värmer!

Nej, nu måste jag gå på toa. Vi hörs och ses i dina drömmar. Hejdå! :)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: ElinT

Tack för dina frågor!:)

2012-04-11 @ 15:22:42
URL: http://elintaalasen.blogg.se/
Postat av: Astrid

Självklart kommer jag att bomba dig med frågor på Ebba!

Grymt, längtar som skrutt på min design! :D

2012-04-11 @ 17:01:43
URL: http://astridnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0