Kom igen nu!

Ännu mer kan ni! Statistiken ligger högre än någonsin på lääänge, kom igen, ni kan bättre än bäst :D

Läste just ett inlägg på Josefines blogg (dropp.blogg.se) där hon skrev såhär:

"En sak har jag lovat mig själv under 2012. och det är att hästarna ska ALLTID komma i FÖRSTA hand.
Hästar först, SEN kompisar osv. hästarna ska alltid vara först, i mitt liv."

Så sjukt jävla rätt inställning. Sån motivation. Jag vill också kunna tänka så, men alltid när jag gör det, så blir det aldrig. Nu på senaste tiden har hästarna alltid gått först, men det känns som om mina kompisar inte gillar när jag prioriterar hästarna före dom.. inte bra. Dom får helt enkelt acceptera att det är så det är. Inte fan kan dom ändra på mitt liv.

Har tre nya bloggdesignbeställningar. Alla tre gav mig sjukt bra feedback, är så himla glad för era fina ord ♥

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. På riktigt, seriöst. Först ska jag kolla ponnyakuten :)

/Ebba *Happyface*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0