Middle finger up to the sky.



Oh my god,
livet är bra good right now!

Världens bästa låt går om och om igen i lurarna, kan aldrig stoppa låten. Har skrivit klart en idrotts-uppsats och hoppas den blir godkänd. Ska börja skriva på dom andra två uppsatserna nu och sen är alla uppsatser klara!
Har gjort klart två designbeställningar och en av tjejerna vart väldigt nöjd! (vill du se resultatet? klicka HÄR) Den andra tjejen har inte svarat på mailet än.
Sen har jag två andra på kö. Känns rätt najs att ni blir glada och nöjda av designer jag gör. Det betyder ju att jag lyckas! :)

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och börja på uppsatserna och ta fram glass och hallon! Ha en sjukt jävla bra lördagskväll nu!

FUCK LIFE, DO WHAT YOU WANT AND TAKE THE MIDDLE FINGER UP TO THE SKY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0