Pusta ut emellanåt

Nu har jag skrivit klart 3/4 uppsatser på två dagar, alltså en kvar. Sen är dom klara! Men nu de tre kommande veckorna har jag sammanlagt fem prov.. mindre kul. Två prov nästa vecka, tre prov veckan efter och ett prov veckan efter det. Men bara att plugga på! Livet blir ju inte lättare för att man skiter i skolan.
Imorgon och på onsdag har vi framtidsdagar på våran skola och Högbergs i tierp, så vi är här hemma på fm och på högbergs på em. Får se hur det blir..

Har ju även 4 designbeställningar på G, och jag lovar att göra alla innan sommarlovet!


Nu har jag även bestämt mig för att ta tag i mitt liv och må lite sundare, ska försöka springa minst två-tre dagar i veckan. Imorgon ska jag ut och springa en bit med Erica och på onsdag ska jag ut och springa med Lina, skoj att ha nån att springa med i början. Har ju ingen mobil jag kan lyssna på musik med.

Justja, idag tränade jag på Boggie. Det gick inte så bra i den förvända galoppen, men förövrigt så släppte han helt den sista kvarten och hade en super låg och rund form i både trav och galopp. Är jätte nöjd! :D
Efteråt så duschade jag och Erica av honom, och tog i lite schampo så han fick bort all skit i pälsen. Så nu är han len och fin!

Ha det bra!

Fina Boggie



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: Specialen är fux :)

2012-04-24 @ 12:12:41
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Vilken söt blogg du har :)

2012-04-24 @ 15:33:33
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Anonym

Tips så att man slipper så mycket prov är att inte skjuta upp allting hela tiden, för då får man räkna med många prov och mycket att göra.:-)

2012-04-24 @ 17:01:02
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Har du lust att kolla in mina senaste bilder och kanske lämna en kommentar vad du tycker om dem och kanske ge lite kritik också? Skulle bli såhäär glad då!



http://twinstars.blogg.se/2012/april/utkast-april-24-2012.html#comment

2012-04-24 @ 18:56:30
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0