Sitting

Sitter här vid datan, nyduschad och redo för skolan!
Skulle inte egentligen ha duschat nu imorse. Gjorde de för att igår kväll när jag skulle duscha så efter skulle jag ha i en olja i håret som stärkte det. Så jag tog en klick olja och drog runt. När jag fönade håret efter så var det väldigt fettigt på två ställen, hade gjort ett misstag och råkat ta för mycket så hela håret var som en stor fettbomb! Usch..

När jag kommer hem från skolan ska jag plugga till ett teknikprov till onsdag nästa vecka, vill ha höga betyg! Sen ska jag fixa klart bloggdesignerna :D Ska försöka göra klart alla idag, så ni slipper vänta i hundra år på eran design :)

På fredag ska jag rida ut med Erica på Flank och jag på Boggie, ska rida en långtur, mysigt!

Nej, nu ska jag gå och platta en korv som sticker ut ur mitt hår och ta på mig strumpor. Ha de gött!

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0