Springtur

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Har nämnligen varit ute och sprungit en bit på 4km, sen efteråt stretchade jag och gjorde lite armhävningar och situps. Haha, har gått och blivit värsta träningsmänniskan! Nej, men jag ska försöka börja springa några gånger i veckan så jag kan hålla min kondition uppe, sen träna och stretcha lite efteråt för musklerna.
Väntar på att pappa ska betala årsavgiften för gymnyckeln, så kanske jag ska börja gymma lite också. Tagga till beach 2012!

Ska sova hos en kompis som heter Alva på valborg, vi kommer väl ha kul som vanligt. Var längesen vi "va på riktigt" och det ska bli kul o träffas igen :)

Vad ska ni göra på valborg då? :D



Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack :) jadå, sj? :D

2012-04-27 @ 22:26:51
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0