Sunday

Söndag idag, blir inte att jag ska rida Mynte ändå. Hon som äger honom ska inte bort ändå, så hon behövde ingen hjälp. Men Lina och jag ska kanske fota bara ändå, så då kommer det kanske lite nya bilder på mig ;)
Annars rullar väl livet på bra, önskar att jag hade en kamera i såna här tillfällen, det är ju dunderfint väder ute och jag vill inget annat än ut o fota! Åh, vilka foto-ideér jag har nu på!

Längtar tills jag får träffa Alva imorgon, det var typ 8-9år sen vi va bara vi. Så det är rätt längesen!
Det ska blir mindre kul att sitta på ett proppfullt tåg, alla ska in till forsränning och fyllona ska in och supa. Men annars ska det bli dunderkul!

Kommer inte på så mycket mer att skriva just nu, hoppas Lina kan fota idag. Är sjukt taggad!
Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Tack så mycket Ebba! Nu har jag skickat ett mail till dig :) Kram :)

2012-04-29 @ 11:07:52
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0