Svar på frågestunden!

Orkade inte vänta till imorgon, så här kommer alla svaren på frågorna ni ställde i frågestunden. Hoppas dom räcker som svar! :)

Anonym:
Vart vill du plugga när du har gått ut 9:an?
- Jag skulle antingen vilja plugga till fotograf eller webdesigner, eller så skulle jag vilja plugga till hippolog. För er som inte vet vad hippolog är det när man utbildar sig till att man antingen kan bli proffesionell tränare, stallschef, ridlärare eller vad man vill inom "hästvärlden". Typ.

Skulle du vilja skaffa en piercing/tatuering, isf vart?
- Ja, jag vill skaffa både och när jag blir äldre. Jag vill pierca mig i naveln och i tungan och så vill jag tatuera min på skulderbladet eller på ryggen. Vet inte riktigt, men jag vill det iaf.

Sanna:
Vilka är dina bästa vänner??
- Mina bästa vänner är Rebecca, Lina, Alva, Agnes, Lina och Ida. Det är dom som står mig närmast inom vänskapen och jag älskar dom över hela mitt hjärta och skulle göra vad som helst ifall dom var i fara. Djupa ord  Ebba, poetiskt♥

Om du bara fick ta med dig tre saker till en öde ö i en månad, vad eller vem skulle de vara??
- Oj, svår fråga. Jag skulle nog ta med mig min mobil, min hund och alla mina vänner! (tre saker, men fler kompisar)

Kan du börja med "dagens outfit"?
- Javisst kan jag det! Men jag har ingen kamera att ta bilderna med, webcamen är för dålig. Kan börja så fort jag har köpt en kamera :)

Emma:
Vilka bloggar läser du? :)
- Oj, jag läser nog för många bloggar varje dag. Men dom som jag kollar in mest är nog Ponnysanning, Ztreliin, Dressyrmupparna, Dropp (josses) och Kyro Riding Gear.

Wickiis:
Har du färgat håret?
- Nej, faktiskt inte. Har aldrig satt en enda färgklick i mitt fula hår ;)

Vilken färg har du på din cykel?
- Min och min, lånar mammas när jag behöver och den är en svart damcykel.

Favoritmat?
- Stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar, the one and only. Har varit min favoritmat sen tidig ålder och kommer nog att vara det till sen ålder också.

Stekta eller kokta ägg?
- Föredrar stekta ägg med grillkrydda på!

Carro:
Förebild?
- Har ingen speciellt förebild som jag ser upp till. Men jag har idoler, och det är min mamma, Roffe och Daniel Zetterman!

Vad är lycka för dig?
- Svår fråga. Lycka för mig är nog när man känner glädjen i sig sprudla blommor på våren! När man känner närhet hos någon speciell och är ingenting förutom lycklig ♥

Emmy:
Hur många popcorn får du in i munnen på en gång?
- Ingen aning faktiskt, har aldrig testat. Ska jag göra det som en liten utmaning och lägga upp som film här på bloggen?

Lina:
Vad vill du gå för linje på gymnasiet?
- Media-programmet eller Hippolog-programmet! Det lutar nog mot hippolog faktiskt.

Vad vill du göra efter gymnasiet?
- Läsa vidare!

Glass eller godis?
- Glass!

Converse eller ballerinaskor?
- Converse!



Så det där var alla svar på frågestunden! Hoppas ni blev nöjda med svaren :)



Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Tack desamma! :)

Allt bra??

2012-04-21 @ 11:28:17
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0