Uppsala med fina tjejer!

Idag efter en chill skoldag så åkte jag till stan, Uppsala, med mina fina vänner. Hur underbart som helst! ♥
Kom hem med en jeansjacka från Gina Tricot, snygg? Ja ;) Letade på exakt alla affärer efter en skinnjacka. Inte fan hittade man en. Så det blev en jeansjacka istället. Såhär ser den ut ↓

Skitsnygg nu till våren! :D

 

Imorgon sover jag hos Becca med Agnes, Lina, Alva, My och Elin till lördag. Ska bli skit kul, hela huset för oss själva. Hennes föräldrar ska till någons kompis brors bröllop i Slovakien :)

På Lördag eftermiddag ska jag åka och rida en häst i Holvarbo, ev. börja rida den. Kanske, är inte helt säker. Det är så långt dit och mamma vill inte åka fram och tillbaka hela tiden. Kan ju inte heller vara beroende av andras skjuts hela tiden heller :P


Nej, nu ska jag fixa designer. Ha det så jävla bra och bäst nu! :D

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersnygg jacka!

Här det bra med min design? (:

2012-04-12 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0