5 saker ni kanske inte visste om mig?

- Jag har världens sämsta humor, skrattar alltid åt allting. Men ändå har jag jätte svårt att skratta åt saker som verkligen är roliga..?
 
- Jag kan äta iprincip allting, förutom broccoli. Euuww..
 
- Jag är rädd för alla sorters höjder, vågar inte hoppa högt med varken häst eller ponny. Men försöker ändra på det varje gång jag hoppar!
 
- Jag är en trogen läsare av dressyrmupparna, har läst deras blogg sedan första start!
 
- Jag är en av få som fortfarande har Nokia, haha.. blir jobbigt tillslut med alla kompisar som har iPhone och så kommer jag med en mobil som man inte ens kan ha låtar eller mer än 2 bilder på för att minnet inte räcker.. (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0