Dag 4. Det här är jag bra på

Haha, det här är nog det svåraste man ska skriva om.. vad man själv tycker man är bra på? Lite macho att sitta och skryta om vad man är bra på, men ni får väl ta det på samma vis som när ni själva sitter och tänker/skriver/pratar om vad ni är bra på, alla gör väl de? ;)
 
Jag personligen tycker att jag är väldigt mjuk i handen, kanske inte lika mycket när jag rider Mynte eftersom han och jag inte har för det första "lärt känna" varandra än, har absolut inte hittat alla knappar, men några. Sen också för att han är sjukt mycket häst och ganska stark emellanåt. Jag menar, sitt själva och rid ihop 700kg häst på ett bra vis? Får beröm av folk som tycker jag rider Mynte väldigt bra för att inte väga så mycket, 638kg mindre än honom om jag ska vara korrekt.
Men tillbaka till saken, jag är mjuk i handen. Sen tycker jag också att jag har en hyfsat bra sits. Emellanåt skiter sig allt och jag tänker bara på hästens form, sen byter jag och tänker bara på min sits och hållning.Jag kan inte tänka på alla små saker på samma gång!
 
Det var nog allt! Kram på er ♥
Kommentera gärna, det skadar ju lixom aldrig :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig i det du säger! Min sköthäst väger lika mycket och jag kan säga att det INTE är lätt att rida ihop så mycket, det är först när man sitter upp och rider som man kan förstå att det inte är lika lätt som små ponnyer :)

2012-08-20 @ 20:43:11
URL: http://www.satsanderyttaren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0