inget du sa va nånting bra, inget du va ville jag va.

Har sminkat mig nu, snart ska jag fixa nån fläta i luggen. Har inte bestämt mig riktigt än ;)
 
Igår var första skoldagen avklarad. Helt chill, bestämde lite grejen och fick lite lappar. Men förövrigt så har vi världens sämsta schema.. aaaaaah vad arg jag blir! Tis- tors- och fredag är dom två sista timmarna matte och no. Kul!? nej.. sen har vi HK på måndagar också, mysigt!? nej.. det ska va kul och gå i skolan, minst en dag chill kan dom väl ta in?
 
Skit samma, går över till nästa grej. Igår red jag Gullan, det gick väl hyfsat bra :) Hon har ju fortfarande ont så hon vill inte riktigt jobba på rätt sätt, men lite gick ju. Sen red jag Boggie också, har hand om honom tills på fredag för Petter är i Danmark. Boggie gick skit bra att rida, han lyssnade mina hjälper. Jag gjorde lite ökningar och minskningar, byten på 8-volter och det gick galant, han gick som en klocka genom ridpasset och sen så joggade jag av honom i låg och rund form.
 
Det var allt för mig,idag, vi ses snart igen. Hahah, hejdå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0