pallar inte bry mig mer, allt är upp, allt är ner.

Oj, glömde bloggen igår. Förlåt för det! Ska försöka blogga så mycket jag kan nu! (hur många gånger har man inte skrivit/sagt det..)
 
Imorgon börjar skolan.. det här sommarlovet är det enda som har gått såhär fort, tror inte det blir det sista som går fort. Jag kommer ihåg när man var liten och mot mitten så kände man "kan inte skolan börja nu!?". Inte direkt så jag känner nu, hade gärna velat ha en eller två veckor till.
Från och med imorgon till fredag har jag hand om Boggie, ska planera vad jag ska hitta på med honom.. han ska iaf få vila fredagen och någon till dag eftersom han ska på träning hela helgen :) Veckoplaneringen kommer upp på bloggen!
 
Iförrgår till igår så sov jag hos Becca, och nån timme efter vi hade vaknat så drog vi iväg till stallet för att rida Mynte. Hade inga ridkläder med mig så snodde hennes (alldeles för små, byxorna slutade mitt på smalbenet.. haha!)
Ridpasset gick bra, jag red på vallen och det blåste lite smått och han ville hem till kompisarna. Men stundvis så gick han fint och i perfekt form. Annars går han antingen för högt eller som en makaron. Becca var med och fotade lite med iPhonen, hon filmade lite också. Bilderna kommer idag och filmerna imorgon!
 
Nej, nu ska jag sluta skriva och lägga upp bilderna istället. Kanske komma på något Designtips. Har ni något ni undrar över hur man gör när man designar på bloggen? Skicka en kommentar så fixar jag det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0