Rosa och svart outfit

 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma L

Du tror inte hon med Molly och Sally behöver hjälp att rida dom då? :) Eftersom det inte går så bra att övertala mamma med foderponny;) Om du tror att dom behöver hjälp? :)

Svar: Visst tror jag att hon behöver hjälp, men jag tror nog att det är bäst för dom där hästarna att bara stå. När jag red var dom rätt skruttiga, svåra och ville inte. Vet det nu i efterhand när jag tänker tillbaka hur dom var när jag red. Sen lär du dig inte ett skit (rent ut sagt) av att rida på dom där ;) Du lär dig mer isf av att rida på en häst som kan mer.Mycket jobb behövs också, dom har stått i över ett år så skritt i minst en månad VARJE dag och sen trava smått i en månad, galopp 5 min i en månad osv. Inte lätt att ta sig dit i snöstorm varje dag i vinter ;)

Du kan ju följa med mig nån dag och rida Boggie, du lär dig bra mycket mer att rida för mig än att lulla runt på dom skruttisarna :)
Ebba Blomqvist

2012-08-23 @ 16:00:29
URL: http://qtraniil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0