Åsikter

Jag tänkte skriva lite vad jag tycker om hastnet.se. Vad som är bra och vad som är dåligt med alla annonser som läggs ut, både hästannonser och produktannonser!
Kom ihåg att allt jag skriver är mina personliga åsikter, så ingen behöver ta åt sig, inte heller ändra sin åsikt p.g.a vad jag tycker!

Bra + (häst/ponny annonser)
• Dom som lägger upp välskrivna annonser.
• Dom som skriver hästens "sanna" jag, om den har något problem så skriver dom med det i annonsen.
• Dom som tar med lagom många bilder på hästen i dom grenar den rids i (tex. hoppning, dressyr, terräng, nh osv.) och tar med en film på när hästen rids så man kan få en blick över hur hästen är att rida.

Bra + (produkt annonser)
• Dom som fotar produkten ur många håll och i många vinklar, men inte för mycket.
• När dom skriver om produkten har några diverse hål, skavningar, skrapmärken, sönder eller sånt som gör så att produkten inte är som helt ny.


Dåligt - (häst/ponny annonser)
• När dom skriver "Hästen är duktig på att hoppa. Snäll i alla lägen och hantering. Ring för mer information *och så står det ett nummer*" Det är ingen bra annons!
• En av dom dåligaste sakerna en annons kan ha är när man skriver som på punkten ovan, och inte har någon bild/film med på hästen. Det är dålig stil!
• När man skriver att häster är som en ängel, och så när man kommer och ska provrida hästen, så visar det sig att den är som ett monster. Inte bra!

Dåligt - (produkt annonser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0