bloggar jag följer!

Jag tänkte att jag skulle skriva vilka bloggar jag följer dagligen och varför, både hästrelaterade och ohästrelaterade. Så här kommer dom!

Hästrelaterade:

dressyrmupparna.se
- Älskar deras hästar och jag har följt deras blogg sedan starten!

ztreliin.blogg.se
- En awsome blogg! Älskar hennes hästar och hennes grymma stil, värt att kolla in iaf!

johannagrant.se
- Älskar hennes sätt att se på livet efter allt hon har gått igenom, grym tjej med bra motivering!

fotografamandi.blogg.se
- Gillar hennes stora häst, och hur hon bloggar :)

splach.blogg.se
- Grym på att fotografera!


Ohästrelaterade:

filippao.se
- En höjdare på att fota och hon är awsome på bloggdesign och allt sånt där!

linanfotar.blogg.se
- En av mina bästa vänner som jag helt enkelt älskar, vi har varit barndomsvänner sedan dagis och vi kommer att känna varandra till slutet!

biglittle.blogg.se
- Också en av mina bästa vänner som jag också älskar, vi har också känt varandra sedan barndomen och kommer att känna varandra ända in i slutet!

tinkerbella.blogg.se
- Hon är grym på att fotografera, älskar hennes klädstil och hon verkar underbart snäll och rolig!



Sen är det väl en massa andra bloggar jag läser då och då, men dom här läser jag varje dag! :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0