dåligt från min sida

Dålig bloggning från min sida idag, inte bra!
I alla fall så tänkte jag skriva ihop ett litet inlägg om vad som händer nu och så :)

Just nu skiner solen och det ser ut som om det håller på och blir vår, och det hoppas jag också på! Hatar denna slask och all is, inte alls kul för då kan man ju inte ut och galoppera ;)

Idag händer inte så mycket, eller jo, faktiskt. Jag ska chilla nu fram till klockan 12 ungefär, då jag ska gå ner till tåget med mina vänner Agnes och Becca då vi ska åka in till stan en sväng och shoppa. Sen kommer när vi kommer hem så ska vi dra hem till Lina och sova i biljardrummet (super mysigt rum ute i deras lada, och nej, det är ingen ko-lada, det är en "garage-lada" för dom bor ju precis utanför samhället). Sen imorgon, lördag, så ska jag plugga till SO-läxan på tisdag.. :(
På söndag rider jag ut med Jessica och Kaprifol, hin vet ju inte så mycket ridvägar ute i Upplanda, så då tänkte jag visa henne några :) Sen när kommer jag hem från stallet och har duschat och så, så blir det kalasfirande för Fanny!

Hatar denna tiden på året, för det i alla månader fram till JULI så fyller någon i våran familj/släkt år, skulle gissa på att vi har kalas 1-2 ggr i månaden. I maj firar vi 3 födelsedagar inom släkten ;) Rätt kul med all fika man får, men inte att man sitter där och ser alla saker alla får, så måste man vänta ändå till juli för att få sina presenter..

Aja, det blev ett rätt långt inlägg ändå. Men med otroligt intressant information.. eller inte. Ni får ha det bäst! För det tänker jag ha ;)

Ha det gött!


Bjussar på en bild från google.se som jag gillar!



/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0