guten morgen!

Har duschat och nu har jag precis ätit min frukost, som bestod av oboy och macka. Mums!
Nu klickade jag in på datorn för att skriva ett morgoninlägg om vad jag ska göra idag och sådär :)

Nu ska jag fixa färdigt mig, sen gå till skolan. Vara där till tio över två, och sen får vi se vilket tåg Agnes och jag tar in till Uppsala för att shoppa och kolla på bio vid sex-tiden. Någon av er som ska se Breaking Dawn vid 18.00 på Filmstaden? :)

Nu måste jag skynda mig att blåsa håret! Vi hörs ;)


(slänger in en super flashig och maffig bild på mig och mynte)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Svar: Det låter bra! Vi ses i stallet i morgon kl 9 :)

2012-02-03 @ 15:26:08
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0