Hur är en perfekt kille för mig?

-Hur är en perfekt kille för mig?

Han ska vara omtänksam och snäll, acceptera mina vänner och hur jag är. Han ska helst vara blond/brunett och längre än mig. Han ska ha en softig stil, typ chinos och randig tröja (snyyyyggt!). Han ska helst ha bättre humor än mig, alltså bättre än dålig humor. Han ska kunna "acceptera" att jag rider och att hästarna är mitt liv, och inte bli sur ifall dom kommer före han en dag. Han ska helst bara tycka att det är bra att jag rider, som en positiv sak.

Han ska gilla min familj och tycka om att umgås, han får absolut inte inte tycka om när det händer mycket. Han får alltså inte vara som en snigel och göra saker sakta. HÄR GÅR DET FORT!!

Han ska vara spontan och gilla att göra saker bara sådär, som om jag frågar "ska vi åka bort någonstans?" och så åker vi bara. Typ.
Han får gärna bo i hus, mycket trevligare då.

Han ska helst inte vara som mig, bättre om man är lite olika, så man inte har för mycket gemensamt och så. Men en sak måste vi ha gemensamt, musikstilen! Jag ska kunna dunka min musik om han är med. Visst, han behöver inte ha lika och så, men han ska kunna vara i samma rum som mig om jag vill lyssna. Detsamma med mig.
Inte ett måste, men sjukt najs om han KAN åka skateboard. Ett +! Han får gärna ha lite magrutor och lite muskler, men gör inget ifall han inte har.

Lite bilder på SNYGGA KILLAR och lite SNYGGA STILAR som är Ebba style!

 






mmm, sommar!

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

Vad heter killen i mitten?:)

Svar: Alexander Kristiansson, så jääävla snygg!
Ebba Blomqvist

2012-06-26 @ 15:34:18
Postat av: Lisaaa

Ja han var as snygg är du Directioner?
Ska du på flashmooben i Stockholm? kram

Svar: Inte så mycket, gillar dom lika mycket som jag gillar alla andra artister. Vad är flashmooben? :)
Ebba Blomqvist

2012-06-27 @ 22:10:12
Postat av: Moa Ruuska

ÅÅh! Drömkille du just beskrev ju! :)

Svar: Hahah, Ebbastyle :))
Ebba Blomqvist

2012-07-04 @ 23:40:49
URL: http://liiveyoourliifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0