Inte alltid som man tänkt

Det var ju tänkt att jag skulle bli fotad av självaste Linda idag, men tyvär tillät inte vädret det då de va -24 grader ute. Så jag tog en lugn skritt/trav tur istället. Fyfan vad kallt det var! Och inte nog med det, när jag gick till stallet imorse, så när jag kom fram så var både mitt hår, mina ögonbryn och mina ögonfransar täckt av frost. Så jag såg ut som en snögubbe. Vit mascara? JA!

Men fotograferingen ska vi försöka planera in nästa helg istället.

Nu sitter jag som en frussen groda och äter korv, och skriver detta inlägg. Najs!
Jag ska snart hoppa in i duschen för att se om jag kan tina upp eller inte, jag är ju som en liten isbit. Usch, hemskt kallt det blev på en gång!

Nu känner jag att jag har upprepat samma sak fler än en gång, så jag avslutar inlägget nu. Hejdå, vi ses!

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0