stan och bio!

Var ju inne i stan idag, köpte inte så mycket. En svart dunväst från New Yorker som går att dra dragkedjan ända upp som en One Piece fick följa med mig hem, en sån där blank väst.
Agnes och jag gick sen efter "shoppingen" till Filmstaden och kollade på Breaking Dawn del 1. Hur bra film som helst och jag bara längtar tills del 2 kommer ut!! :D

Skulle ha sovit hos Becca ikväll, men mamma ville att jag skulle sova hemma. Agnes åkte precis hem för hon ska typ förbereda och fixa inför hennes tävling på söndag, så hon ville vara "utvilad". Oj, fick precis ett sms att dom hade kört på ett rådjur, hoppas de gick bra!

Hare bra nu, så ses vi :)
(tråkigt och meningslöst inlägg)

/Ebba

UPDATE: Ska ju bli fotad imorgon, ska bli supernajs! Jag och Mynte är "modeller" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0