go' morn!

Nu har jag vaknat, eller typ för tjugo minuter sen, men nästan nu. Idag tror jag att jag ska dunka musik och städa upp lite i mitt rum. Jag vet, super tråkigt, men jag måste alltså. Ser ju fan ut som ett bombnedslag..

Imorgon, lördag och på söndag har jag hand om Mynte. Matilda ska åka på spa, så då ska jag fixa åt honom och rida om jag vill och orkar :) Klart!
Måste nog dela med mig också, ifall Kajsa också vill rida ;)

När ska den farbaskade snön komma hit till denna håla!? Blir galeen! Ser ju ut som om det är höst..
Men när det blir snö ska jag fixa så att Linda kommer och fotar nån dag, så ska jag rida på Mynte ute så det kommer nog bli asbra bilder. För hon har en GRYYYM kamera :D

Nej, nu ska jag nog facebooka lite till.. sen lite till och lite till. Läsa lite bloggar och så. Vi synes!

/Ebba

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E - superponyriders♥

Söt blogg :)

2012-01-05 @ 12:03:47
URL: http://superponyriders.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E - superponyriders♥

- Tack <3

2012-01-05 @ 13:36:43
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0