Skoljobb!

Sitter här forever alone vid datan och tro det eller ej, men jag sitter inte vid facebook.. jag gör skolarbete!

Vi jobbar om livsåskådningar på SO'n i skolan, jag valde att skriva om New Age. Det handlar väl om att dom som "tror" på New Age har väl en tro om att det finns olika tidsåldrar, tex Vattumannens tidsålder osv. och att Aurafotografering visar hur ens aura är. Konstigt stuff, men aja.. jag fortsätter och försöker lära mig lite om det i alla fall.

Såklart så har jag ju musiken i full dunk! Lyssnar på mina favoritlåtar just nu, asballt! Så snäll som jag är så lägger jag upp dom här, så kan ni också lyssna på dom!

Ha det bra, och kommentera gärna vad just DU tycker om det jag har skrivit i det HÄR inlägget! :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0