DESIGN-SVAR EN GÅNG FÖR ALLA!

Jag får in många mail om att folk vill att jag ska fixa deras design, och svaret är faktikst nej, det kan jag inte. Har skrivit det här hur många gånger som helst på min blogg och skickat tillbaka svar till dom som frågar att jag inte kan.
 
Varför jag inte kan är att jag har valt att lägga ner "funktionen" under sommaren då det finns vettigare saker att göra än att glo på en skärm i timmar. Men jag kommer att återgå med design-fixet efter sommaren, när efter sommaren bestämmer jag då.
Men till er som jag känner och så, ni kanske kan få en design ifall ni vill ha. Detta, bara för att det är lättare att få tag på om och så.
 
Så, till er som "känner" och känner mig får gärna fråga om ni kan få en design, men det kan ta en liten tid att fixa eftersom jag inte sitter vid datorn så mycket nu under sommaren. Men till er som inte alls känner mig får vänta tills hösten! :)
 
Kram på er, hoppas ni har förståelse till mitt "val". Vänta bara, snart kommer funktionen tillbaka, bättre än någonsin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0