Favoriter som spelas av mig just nu!

Tänkte länka lite låtar som spelas hela tiden hos mig just nu, både spotify och youtube länkar så att alla kan höra dom!
Så, det här är min musikstil. För att komma till låten på spotify så klickar ni på "spotify" och för att komma till låten på youtube så klickar ni på "youtube" bredvid låten!
 
Kastenholt & Dee - I'm in love ft. Troy Jamz - Spotify och Youtube (hittar inte låten på youtube)
 
Madeon - Finale - Spotify och Youtube
 
Bingo Players - Rattle - Spotify och Youtube
 
Deadmau5 ft. Chris James - The Veldt - Spotify och Youtube
 
Icona Pop - I love it - Spotify och Youtube
 
Icona Pop - Nights like this - Spotify ochYoutube
 
Far East Movement ft. Cover Drive - Turn up the love - Spotify och Youtube


Dom där låtarna spelas högt och jämt i lurarna hos mig nu, såååå Ebba!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0