I threw youre shit into a bag and pushed it down the stairs

Nu har min blogglust börjat sätta fart igen och jag har börjat göra minst ett tidsinställt inlägg per dag, sen försöker jag göra 2 vanliga inlägg.
Men jag behöver lite tips om vad jag ska skriva för att det inte ska bli tråkigt, vad vill ni läsa om? Kanske se, höra eller skriva om? Allt är tillåtet! Skriv nu!
 
Igår var jag till stallet på förmiddagen ju och tränade, det har jag redan skrivit om, men jag var till stallet på kvällen också och red Mynte. Jag red ute i skogen en halvtimme på vanligt tränsbett utan graman och han stack aldrig iväg som han har gjort förr. Stolt över Myntemannen! Galopperade och travade på grusvägarna och skrittade i skogen, riktigt mysigt var det men Mynte betedde sig som en hund, han "sökte" och nosade längst hela skogsstigen. Vadå söt!?
Sen i stallet innan när jag borstade honom så tog han ju upp benet och skakade på det som hundar gör när man kliar dom, anar att han fick lite hundblod i sig när han blev till. Haha!
 
Nu sitter jag och har precis duschat och kollar på OS- fälttävlan - terrängmomentet, heja Sverige!
Snart ska jag blåsa och platta håret, sen åker jag och sover hos Becca (ovanligt?) Så det kommer att komma något tidsinställt, har redan fixat ett inställt, ett åsiktsinlägg! Ska väl försöka komma på något mer att skriva om. Ha det bra, hejdå!
 
Galet snygg Alexander Kristiansson! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0