Tjena mors!

Hallojsan! Nu var det längesen jag skrev ett "riktigt" inlägg här. Kanske är dags nu..
Under tiden som jag har varit "borta" så har det hänt lite, eller, inte så mycket faktiskt. Kommer ni förresten ihåg den där hemlisen jag skulle berätta? Det var att jag ska börja blogga med Evelina Bohlin snart, så då kommer ni få se mer av mig på den bloggen. Vad är bättre än dubbelt så mycket av mig? Inget!
 
Aja, snart är det tävling på Boggie, håller på att hårdtränar nu på våra svaga sidor, galoppombyten och låg form. Så jävla nervös.. fyfan. Mest för Pleasure-klassen då domaren kommer att ropa ut vad vi ska göra och alla deltagare rider runt på fyrkantsspåret medans. Inte nog med det, dom kommer att ropa ut på ENGELSKA!? Wtf är det nödvändigt för? Bajs-klass.. Sen också för Trail-klassen när man ska över en bro och genom bommar, kommer att ta minst en halvtimme, lovar. Boggie är så jävla rädd för bommar o sånt så han börjar skaka om det står 5 hinder i ridhuset och han går in.. nämen bra!
 
Snart kommer jag att ha hand om Mynte under 2 månader ungefär, det ska bli askul och ska försöka träna lite för Mia då, dressyr. Sen ska Matilda lära mig att köra så de blir najs! Ser fram emot 2012/2013, kommer bli grymt!
 
Långt inlägg, juste, håller på med en ny design. Har riktigt braiga ideer på g, så de kommer bli as-snyggt! Vi ses :D
 
♥ Glada miner nu, jag siktar mot höga mål! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0