356 dagar, 52 veckor, 12 månader. Ett jävla år!

År 2012 har varit hur bra som helst hittills, och jag ser fram emot resten. För det kommer bli så jävla bra.
Allt som jag har planerat in med mina vänner, är saker som kommer bli så bra. Jag kommer ihåg förra sommaren, vi gjorde ingenting. Det enda vi "gjorde" var att åka och bada en gång vid ett badställe nån mil utanför där vi bor. Ja, inte så speciellt.

Nu är hela sommaren inplanerad med massa av saker med dom bästa kompisarna man kan ha, det går inte att säga hur mycket jag älskar dom.

Allt som vi ska ska göra i sommar kommer bli bäst, och hur kul kommer vi ha på en skala från 1-10? Kanske en 100, minst.

Om ni läser det här, ni är bäst, det ska ni veta. Jag älskar er över allt annat ♥



Kommentarer
Postat av: Agnorr <3

Ursäkt Ebba men ett är är 365 dagar på ett år o iår är det skottår så då är det 366 dagar ;) <3

2012-06-08 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0