åhhejåhhå

Glömde bort bloggen lite, typiskt..

Finns inte så mycket speciellt att berätta om idag, jag har bara varit i skolan och efter det red jag ut med Erica på Boggie. Gick väl bra, lite rädd för alla balar på ängen ;)

Igår var jag i stan med Becca och handlade lite gott o blandat. Ett linne, en bandeu och en bh. Linnet är skit snyggt nu till sommaren, mums till slitna jeansshorts! Sen när vi satt på Mc Donalds och åt glass så kom det fram en "utländsk" och gav oss en varsin ros och sen en lapp till becca, hon läste inte och gav tillbaka lappen till honom, då tog han våra rosor och gick! Haha, vi trodde ju att vi fick dom så vi satt kvar och höll i dom.. puckon vi är..

Sen när jag var i stallet idag så frågade Petter mig om jag ville vara med på en westerntävling den 12e augusti i Dannemora, så den ska jag ställa upp i. Det kommer att vara fem grenar och ska göra alla! Det var typ Horsemanship, Trail, Reining o nå mer. Kulkul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0