Ang. bloggdesign-beställningar!

Hej alla förresten, nu tänkte jag skriva ett inlägg om bloggdesign-beställningar! Det blir inte så långt, kommer bara skriva kortfattat om vad som gäller nu :)

Jag får in ett par mail då och då om att h*n vill att jag ska fixa h*ns design, då kommer ni bara att få tillbaka ett sånt här svar:

Hej (ditt namn)!

Jag har en pågående tävling på min blogg, där du kan vinna en design. Inte många tävlande med hittills, så passa på att vara med!
Länk: http://ebbablomqviist.blogg.se/2012/june/bloggtavling-vinn-en-bloggdesign.html

Jag ska inte göra designer nu under sommaren, sen när jag kommer att återgå till att göra det igen kommer jag att börja ta betalt :)

Mvh. Ebba



.. För just för tillfället (och några veckor framöver) har jag stängt ner bloggdesign-beställningarna. Så typ hela sommarlovet kan man inte beställa bloggdesigner :)

Så, så länge tävlingen håller på kan man tävla om en design. Men bara den som vinner får en, ni andra får vänta tills jag börjar igen :)

Hoppas ni förstod inlägget (lite rörigt). Men alltså, man kan inte beställa designer under några veckor framöver. Jag kommer ju säga till när man kan börja beställa igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0