Ebba Hissar

Idag tänkte jag ge en Hiss till Aloe Vera Gelly och Aloe Vera Heat Lotion. Sjukt bra krämer, så dom får en stoor hiss!

Aloe Vera Gelly kan man använda till iprincip allt som man vill. Myggbett, finnar, torr hud och massa mer. Men det jag skrev är vad jag använder det till. Det enda du ska göra innan är att tvätta rent med vatten innan du smörjer på, blir bättre effekt då!

 

Sen Aloe Vera Heat Lotion använder jag till ställen jag har ont på, för då mjukas det upp och släpper helt, beroende på hur ont man har. Detr brukar hjälpa på muskelknutar eller andra sorts muskelgrejer, växtvärk och träningsverk. Dessutom luktar det som det där tuggummit Jenka, ni vet? Hur najs som helst!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra tips!

2012-06-13 @ 20:19:52
URL: http://skippydippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0