"gilla så skriver jag vad jag tycker om dig på min blogg"

Dom som gillade den statusen på min facebook skulle jag skriva om på bloggen, blev inte alls många men here it comes anyway!

Agnes Rengren: En snäll, söt och rolig tjej som går i samma klass som mig. Vi är braa kompisar och skulle inte vilja mista dig som vän, visst, vi bråkar hit o dit om småsaker. Men det är vi lixom! Ställer upp för en alltid!
Emilia Urt Lönn: Känner inte så bra, men snäll o fin!
Alice Ljung: Dig har jag många minnen med, du är sjukt snäll o ställer upp i vått o torrt. Synd att det inte är lika mycket "vi" nuförtiden :)
Fanny Grönqvist: Känner inte alls bra, men skulle vilja. Är fin o säkert jätte snäll :)
Kerstin Klockerman: Snäll o duktig på konst!
Sofia Engman: Syster med Amanda Engman, känner inte så bra men har träffat nån gång. Säkert snäll!
Oscar OC Carlsson: Snygg kille som jag har räknat ut att han är kortare än mig, booyaa!
Rebecca Andersson: Min bästa vän, finns alltid där och du är helt underbar ♥ Ingen är som du tjejen!
Hanna Eriksson: Snäll tjej som gick på samma skola som mig förr, hann aldrig lära känna :)
Elin Ståhlberg: Har fixat bloggdesigner åt dig, känner inte men säkert snäll :)
Sofie Jansson: Träffat ett par gånger, skön brud och vill gärna lära känna mer!
Myy Isaksson: Go på alla vis, du är väldigt speciell My. Snäll och söt :D



Kommentarer
Postat av: Agnorr <3

Hihi sötis då :* Älskar dig <3

2012-06-06 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0