i love everything about you, you are imperfectly perfect.

Har hunnit med en del sen sist jag verkligen skrev här på bloggen. Varit på Rixfm festivalen i Stockholm med fina vänner, gjort massa bus, slutat 8an och failat, som jag gör minst en gång varje dag.

På Rixfm festivalen så sjöng Danny, Loreen, Erik Hassle, Sons of Midnight, James Morrison, Moa Lignell, Agnes och Dead by April. Alla var hur bra som helst, men det var hur långtråkigt som helst när James och Erik sjöng. Dom minutrarna var dom längst i mitt liv.
Annars var det skit bra, och jesuskristus vad Danny är snygg

Jaha, på tal om något helt annat (virrtanten har talat). Vad tycker ni om utmaningen jag har lagt upp i inlägget här under? Själv tycker jag att jag klarade utmaningen hyfsat bra. Vet inte riktigt vad jag mumlar om emellanåt, haha. På videon ser jag skit lång ut också, shit. Är jag verkligen så lång?

Trodde inte att jag skulle hinna med designerna heller tills idag. Men är man bäst så är man, helt klar nu! Kommer ett inlägg snart om det här med designbeställningarna över sommaren osv :)

DET KOMMER UPP EN ÖVERRASKNING IMORGON OCKSÅ, HÅLL UTKIK!


Fick bli en gammal bild från förra sommaren på världens bästa ponny, Dimmans Esmeralda ♥
Visst ser man det STARKA bandet mellan oss.. *host* Hon ser helt ointresserad ut och vill väl helst ut och äta sig fet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0