Jag har också

Nu har jag också fått det nya "blogg.se", verkar rätt bra faktiskt. Måste bara snitsa in allt och lära mig vart allt finns, sen kommer det nog bli bra. På en skala mellan 1-10 så får det nog en 7,5. Jag diggar att dom har gjort så att man kan svara på kommentaren direkt i "kommentaren", och om man lämnar e-mail så skickas svaret dig. Bra blogg.se!
 
Inatt så sov jag hos Becca, flumma som vanligt. Hon fick världens skratt-attack innan vi somnade, jag har aldrig hört henne skratta så mycket som igår kväll. Shit. Idag är hon på sista dan på sommarskolan och sen ska vi va igen, Agnes kommer också. Vi tänkte va och så, sen cykla till strömaren och sola + äta jordgubbar. Nu är den svenska sommaren här! Så härligt väder. Älskar det!
 
Nu ska jag bara vänta tills klockan blir tio över ett, så springer jag ner till stationen och möter upp bästevän som kommer med tåget som kommer in vid kvart över. Vi hörs alla braiga barn som vuxna!
 

Kommentarer
Postat av: celine

när avslutas tävlingen ?

bloglovin byt ? ;)

Svar: Tävlingen avslutas på söndag, så få alla med bloggar att va med nu i slutspurten :)
Gör inte bloglovinbyten ;)
Ebba Blomqvist

2012-06-21 @ 13:23:02
URL: http://celinelinneanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0