live your lovely life.

God morgon/dag/kväll whatever. Vad har ni gjort idag då? Själv har man ruttnat bort lite vid datan, i soffan och i mitt rum.
Sammanfattat, jag har inte gjort ett skit idag. Bara slappat och vilat till mig efter min sjukliga period i två dagar nu. Bra där Ebba!
Skulle ju ha ridit på Mynte idag. Men det sket sig kan man säga.. vädret har ju inte varit på sin goda sida och vädergudarna har nog hållt sig hela vintern och kissade av sig rejält idag! Pruttat också om man ska vara lite rolig, för blåst har det gjort som ingen vet vad idag, herrejesus..
I ridhuset kan man inte ens rida för där blir det fullt av dammoln nu så fort man kliver innanför dörrarna, dom har inte vattnat på ett tag ;)

Det är Juni och sånt här väder, är det ens lagligt?!

Imorgon åker jag in till stan och shoppar avslutningskläder och lite nytt nu till sommaren och så. Kan väl passa på och köpa regnkläder också. För det sägs att det här ovädret kan hålla i sig ett tag.. @#!>?!£$% är mina ord för det!

Det var väl allt för mig! Hoppas jag inte börjar bli allt för tråkig! You know, bara att kommentera om ni har något på hjärtat eller vill att jag ska skriva/göra något annat än mina vanliga inlägg :)

P.S. Har skrivit ett inlägg om Mynte också, det kan ni hitta om ni scrollar ner lite på sidan.

Kommentarer
Postat av: anna

Nja jag undrar om du skulle kunna göra en header till mig ? :)

2012-06-03 @ 00:23:30
URL: http://annize.blogg.se/
Postat av: anna

A det skulle jag :)

2012-06-03 @ 18:58:56
URL: http://annize.blogg.se/
Postat av: Sara Fryk

sv : #side #box #content :)

2012-06-03 @ 19:09:32
URL: http://sarafryk.blogg.se/
Postat av: Sara Fryk

sv; -webkit-border-radius: 15px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android <e;1.6 */

-moz-border-radius: 15px; / FF1-3.6 /

border-radius: 15px; /* Opera 10.5, IE9, Saf5, Chrome, FF4, iOS 4, Android 2.1+ */ :)

2012-06-04 @ 06:17:34
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0