Converse och förkyld

Idag har jag blivit Converse-ägare för första gången. Köpte mig ett par röda för 525kr på Stadium, det var 25% medlemsrabatt, så passade på!

Just nu har vi släckt alla lampor och tänt ljus, för det är ju Earth Hour så man måste ju vara lite miljövänlig.
Jag är för tillfället sjukt förkyld, nyser hela tiden och snorar som tusan.. inte illa va? Skulle inte tro det..

Håller på med en tjejs design nu, ska försöka bli klar med båda designbeställningarna så fort som möjligt. Så man kan lägga det lite åt sidan nu på lovet och vara med kompisarna, så man slipper tänka på att man ska bli klar så fort som möjligt. För det är då det blir slarviga designer = inte snygga. Nej, nu ska jag börja på designen!

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0