hemma idag, igen

Riktigt jävla bra musik!



Hemma idag igen, mår inge bra alls.. har riktigt jävla ont i munnen, så just nu knarkar jag alvedon och penicillin för tillfället.
Inte så fint väder ute idag, lite grått bara. Just nu vill jag att den sista isen ska regna bort så man kan ut och rida på riktigt och inte bara gliiiiida fram. Inte lika kul.
På söndag ska jag ha Mynte, vi ska förhoppningsvis rida ut, jag vill de i alla fall. Det beror ju på om vi har någon med oss eller inte :) Ifall det är världens finaste väder, så rider jag ut själv om det ska vara så, även om ingen kan hänka på!

Nej, nu ska jag gå och äta frukost och ta alla (hela fyra stycken..) mina mediciner, 2 tabletter penicillin, 1 tablett duroferon (järnbrist) och 1 tablett alvedon mot da smärta.

Ha de gött!

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0