i'm gonna live my life!



Eller aa, hur blev det med det egentligen? Dagen har spenderats framför tvn i soffan och det har kollats på The Breakfast Club, super rolig film! Nu vet jag inte direkt vad jag ska göra, typ plugga till so-läxan som är på måndag.. låter vettigt. Men det kommer väl bli som alla andra saker jag bestämmer mig för att göra, dom görs alltså inte..

Imorgon ska jag i alla fall åka till stallet efter lunch och rida en tur på bästa Mynte ♥ Som det är nu så har jag ingen att rida med, men hoppas på att Kajsa ska rida Boggie imorgon så kanske hon kan följa med.

Nu ska jag kolla lite facebook (som vanligt) och fortsätta droga Far East Movement ft Justin Bieber - Live My Life! Vi höres :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0