LIVE MY LIFE och BOYFRIEND

Lyssnar på JB's nya låtar Live my Life och Boyfriend (länkar), dom e grymma och kommer nöta på dom ett tag till tror jag!

Här i Ö(de)-hus så regnar det, inte så himla kul. Jag som trodde att våren var påväg, icke sa nicke, för i helgen ska det snöa! Ska troligtvis ha hand om Boggie från nu på lördag tills nästa lördag (förutom tis och sön, då har Kajsa), Erica ska ju bort ;)

Jag kom på idag när jag satt på praoen, att jag har ju tre designbeställningar som jag helt glömt bort! Tur som var så var det en tjej som mailade tillbaka till mig hennes blogguppgifter som jag hade raderat (mailet raderade jag omedvetet) så nu ska jag sätta igång!
Jag ber så himla mycket om ursäkt för fördröjningen, men jag lovar att fixa klart så fort som möjligt!

Juste, jag praoar ju på Hemtjänsten i Österbybruk. De e rätt kul faktiskt! Alla goa, glada och pigga pensionärer som ska bjuda på det ena och det andra när man kommer. Skulle faktiskt kunna sommarjobba där, om jag får såklart :)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Wilma

kolla din mejl! ;)

2012-03-31 @ 08:49:17
URL: http://wilmalisaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0