Mer snö!?

Vaknade imorse, i hopp om att det skulle vara fint väder. Men såklart när jag tittar ut genom fönstret så är det ca 1dm snö.. typiskt mars-väder. Ska komma mer snö senare i veckan. Mindre bra.

Idag ska jag ut på äventyr. Mamma, jag och tre (?) syskon till ska till stan och luska runt. Ska kolla efter byxor och tvinga mamma att vi ska till Hööks. Vill köpa nya ridbyxor och en ny ridhjälm! Men har nog inte råd att köpa hela tjottahejtan idag. Så det blir nog hjälm som är viktigast ifall jag köper något.

Har precis blivit klar med en designbeställning. YEY! Tjejen jag gjorde den till vart iaf väldigt nöjd, och det glädjer ju mig, att jag iaf är bra på någonting ;)
Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! :)

Nu ska vi åka! Hej med er.

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0