Oh my god! Klarar inte pressen..

.. av att INTE blogga! Känns så tomt :( Fr.o.m nu så är bloggpausen över!

Aja! Nu tänkte jag försöka börja på en ny design! Imorgon ska jag rida Mynte (red han idag också), ska försöka tvinga Jessica att ta med kameran och fota när jag rider :)
Sen har jag ju inga egna bilder, så lite trist att bara ha bilder på hästar hela tiden. Men de ska fixas! Håller på att sparar till en kamera ;) Fuffens kalluffens!

Brist på vad jag ska skriva, så kom med förslag på vad jag ska skriva!

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök att skriva om så mycket som möjligt, liksom blandat! :)

Det är lite för mycket inlägg om hästar osv, det är kul att läsa men läsaren förlorar intresset om den som har bloggen skriver om samma sak hela tiden.

skriv om skolan, din familj, din vardag, övriga djur om du har? det finns massor att skriva om :)

2012-03-25 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0