soppa

Just nu sitter jag och äter mexicansoppa, asgött! Ska snart dra till stallet för att rida på Mynte, för se om jag rider inne eller ute, beror ju på. Men om jag rider inne ska jag ta med en skiva så jag kan lyssna på musik. Igår drog ju Petter igång musiken när vi red.. haha!
Red förresten på Boggie igår lite grann, det gick faktiskt förvånansvärt bra! Han förstod inte riktigt i början vad jag ville (jag ville att han skulle söka sig neråt och gå i låg form), men efter ett tag fattade han och då gick det super. Är faktiskt jätte nöjd! :D

Nej, nu ska jag äta klart soppan, det skulle bara bli ett kort, snabbt inlägg så då får de bli det! Vi hörs senare!

/Ebba

Kommentarer
Postat av: william

gott med med mexicans soppa:D måste testa:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D SÅ snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-04 @ 20:31:07
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0