dåligt från min sida

usch, känner mig hemsk som inte ens loggar in här och kollar läget. Inte ens skriver jag ett litet inlägg om att jag lever!

Kommer att ha fullt upp hela helgen så förvänta er ingen toppbloggning från mig inte ;)


Idag har jag legat och stekt i solen en timme, liten rand fick man. Så bara att fortsätta såhär i det underbara vädret vi har fått och kommer ha tillsvidare. MINST 25+ VARJE DAG! :D

UPDATE: Ser ut att bli regn just nu, läste på fb att det åskar och regnar hos vissa i närheten!

Kommentarer
Postat av: Frida s

Vill bara tacka dig för den super snygga och somriga designen du gjort! tack så hemskt mycket! :)

2012-05-25 @ 22:28:03
URL: http://friidasjoliin.blogg.se/
Postat av: Marrah

Visste inte vart jag skulle skriva denna kommentar så jag skriver den här: Jag har skickat ett mail om min design & header till dig, skulle vart underbart ifall du läste det! :')

2012-05-26 @ 03:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0