Gaalet!

Har varit dålig uppdatering från min sida sen igår, har ju varit hos en otroligt bra vän i Uppsala över natten och dagen! Har aldrig haft så sjukt kul i hela mitt liv, solat, skrattat, ätit jordgubbar, suttit och ätit glass i ett växthus (bajsigt fint) och fotat i solnedgången (vi fick bild på när jag råkade kliva på alvas fot) haha!

Vi har också varit och kolla på majkasan, fyrverkerierna och så har vi varit och sprungit, typsikt oss.
Finns inte så mycket mer att skriva än att det var min bästa valborg i hela mitt liv ♥ Tack för allt Alva, du är bäst!



Nu vill jag gå ner till Ica och köpa en B&J, sätta mig på balkongen och sola livet ut! Tänk om det kunde vara så här fint väder hela året om? 19+ och stek :) Är också rätt sugen på att ut o rida nu, längtar tills sluten på sommaren, då kanske jag ska börja rida en söt ponny ;)

Ha det bra, det var allt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Alvis

Tack för allt själv<3 du som är bäst!!

2012-05-01 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0